✅سلام کاربرای عزیز امروز میخواهیم برای شما روش کسب درامد به دلار بدون هیچ سرمایه اولیه و کاملا قانونی و از طریق استخراج بیت کوین رو برای شما بگیم که سودش بسیار بالاست با ما همراه باشید تا آموزش گام به گام بیت کوین رو یاد بگیرید و به درامد بالا دست پیدا کنید 

 

🔵 خیلی ها بیت کوین را از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران میشناسند. میلیون ها سال از پیدایش زمین میگذرد، و هزاران سال هست که انسانها پا به این کره خاکی گذاشته اند، در ابتدا انسانها برای بدست آوردن مایحتاج خود مبادله کالا به کالا میکردند و بعدها پول اختراع شد.

 

✅همه ما در خصوص پیدایش پول چیزهایی میدانیم، ولی در مورد پول الکترونیک کمتر اطلاعاتی داریم، هرچه دنیا پیشرفت میکند پول نیز پیشرفت میکند.

 

✅پول الکترونیک پدیده جدیدی هست که اخیرا کشف شده و با توجه به تجارت الکترونیک دیگر داد و ستد با پول های معمولی جواب نمیدهد.

✅ارز دیجیتال یا Cryptocurrency یک فرم از پول الکترونیکی است. بیشتر ارزهای دیجیتال به منظور امنیت بیشتر، حذف واسطه ها و ناشناس بودن طراحی شده اند.

 

✅ارزهای دیجیتال، ارزهایی هستند که از رمزنگاری برای انتقال در اینترنت استفاده می کنند، رمزنگاری های ارزهای دیجیتال غیرقابل هک و پیگیری هستند.

 

✅ابتدا رمزنگاری در جنگ جهانی دوم برای انتقال پیام و فرمان های نظامی مورد استفاده قرار گرفت. در عصر دیجیتال، ریاضیات و علوم کامپیوتر برای امنیت ارتباطات، اطلاعات و انتقال پول مورد استفاده قرارگرفته اند.

 

✅اولین ارز دیجیتال بیت کوین است که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و اکنون پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال است. در چند سال گذشته ارزهای دیجیتال زیادی معرفی و عرضه شده اند. در حال حاضر حدود ۹۰۰ ارز دیجیتال در بازارهای جهانی تجارت می شود.

 

✅ارزهای دیجیتال به منظور امنیت و ناشناس بودن ساخته شده اند. تقلب درتراکنش های ارزهای دیجیتال جایگاهی ندارد. کسی مالک آن ها نیست و کسی نمی تواند آن ها را متوقف یا هک کند. آن ها غیرمتمرکز

 هستند و واسطه ها را حذف می کنند

 

#توجه

بیت کوین یک حساب اینترنتی هست که افراد میتوانند درآمد خودشون رو از طریق سایت های کلیکی که به بیت کوین پول پرداخت میکنند به این حساب واریز کنند.

 

🔴 هدف ما در این سایت آموزش استخراج بیت کوین از طریق cpu کامپیوتر شماست .

 

✅وقتی شما ، کامپیوتر خود را در اختیار سیستم استخراج بیت کوین قرار میدهید ، سیستم شروع به حل مسئله های پیچیده و سنگین ریاضیات مینماید ؛ و در قبال حل این مسئله ها به شما مقداری بیت کوین یا ساتوشی پاداش میدهد .

💹هر چه قدرت CPU بیشتر باشد ، سیستم میتواند در هر ثانیه مقدار بیشتری مسئله را حل کرده و به همان میزان به شما پاداش بیشتری میدهد 💻

پس با ما همراه باشید و از پست های بعدی دیدن فرمائید.