✅عزیزان این روش کسب درآمد میلیونی از طریق بیت کوین نیازمند یک کامپیوتر یا لپ تاب متصل به اینترنت میباشد ، بدون هیچ سرمایه گذاری و صرف زمان کمی در روز به درآمد واقعا میلیونی برسید.(عکسی از مرورگر دوستانی که تونستن 1 بیت کوین رو بدست بیارند قرار میگیره)

 ✅بدون محدودیت سنی ، بدون محدودیت دانش و...فقط و فقط یک کامپیوتر یا لپ تاب داشته باشید میتونین با آموزش های ما و البته عنایت خداوند به درآمد میلیونی برسید .

 

پس 📣

خانم های خانه دار👩

دانشجویان گرامی 📒

افراد بازنشسته 👴👵

نوجوان های عزیز 👧👦

 با توجه به شرایط استخدام شغلی هر کسی ، بهتره این فرصت طلایی رو از دست ندید 💰💰

 

برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید و مرورگر رو دانلود و نصب کنید :

https://get.cryptobrowser.site/11562879

 

✅بعد از نصب مرورگرتون ، روی آیکن طلایی در نوار بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید تا صفحه شمارش بیت کوین باز بشه .

✳در اولین فرصت سرعت استخراج که در سمت پایین و چپ نمایش داده میشه رو تا 80-90% ماکزیمم افزایش بدید.

✅افزونه بطور خودکار و بدون نیاز به کاری از سمت شما ، از قدرت CPU شما برای حل معادلات ریاضی بلاک های بیت کوین استفاده میکنه و در عوض به شما بیت کوین میده.

✅صفحه مرورگر رو تا زمانیکه میخواید استخراج کنید باز بگذارید. به محض بستن صفحه استخراج متوقف و بیت کوین های شما ذخیره میشه تا زمانیکه دوباره افزونه رو فعال کنید و استخراج شروع بشه 💸💸

✅استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز به ثبت نام یا مدارک ندارد. فرایند استخراج برای همه مقدور است و همه می توانند کامپیوتر های مناسب از آن کسب درآمد کنند.

 

❌❌❌ نکته بسیار مهم

دوستان بعد از دانلود و نصب برنامه حتماً حتماً به برنامه لاگین بشید تا درآمد و اعضای گروهتون بطور مداوم در اکانتتون ذخیره بشه (این کار رو از منو کریپتو تب --> Login --> انتخاب یکی از اکانت های گوگل، فیسبوک و ... میتونین انجام بدین)

درغیر اینصورت اگر به هر دلیل برنامه یا ویندوزتون دچار مشکل بشه و یا برنامه حذف بشه، کل درآمد برداشت نشده و اعضای گروهتون از بین خواهد رفت و راهی وجود نداره جز اینکه دوباره از صفر شروع کنید.

این نکته خیلی مهم رو حتماً به اعضای گروهتون هم یادآوری کنین.